بروزرسانی مهم واتساپ، گزینه ای تازه برای حفظ حریم خصوصی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ایسنا نوشت: واتس اپ با عرضه پیغام های صوتی خود حذف شونده، یک گزینه حریم خصوصی دیگر را به کاربرانش عرضه کرد.

بروزرسانی مهم واتساپ، گزینه ای تازه برای حفظ حریم خصوصی

پیغام رسان واتس اپ که متعلق به شرکت متا است، با افزودن پیغام های صوتی خود حذف شونده، ویژگی های حریم خصوصی خود را توسعه داده است. این قابلیت که از گزینه یک بار مشاهده برای عکس ها و ویدئوها، الهام گرفته است، به همه کاربران اجازه می دهد صداهای ضبط شده ای را ارسال نمایند که پس از گوش کردن گیرنده، خود به خود حذف می شوند.

این ویژگی یک لایه اضافه از حریم خصوصی را برای مکالمات حساس یا پیغام های حاوی اطلاعاتی که نباید در ذخیره سازی دائمی قرار بگیرند، اضافه می نماید. کاربران می توانند پیش از ضبط پیغام صوتی، گزینه یک بار مشاهده را انتخاب نمایند و یک آیکن متمایز در کنار پیغام قرار می گیرد و ماهیت خود حذف شونده آن را نشان می دهد. پیغام صوتی بمحض این که دریافت نماینده آن را شنید، از سابقه چت ارسال نماینده و دریافت نماینده پیغام، حذف می گردد و هر گونه رد پای دیجیتالی را از میان می برد.

  • دانلود پرسرعت با فناوری لیزری ناسا

این به روزرسانی بخشی از کوشش واتس اپ، برای بهبود حریم خصوصی و امنیت کاربر است. در اکتبر سال 2023، این پلتفرم، بک آپ چت رمزنگاری شده نقطه به نقطه را معرفی کرد و حمایت بیشتری برای پیغام ها و رسانه های شخصی فراهم کرد. همچنین، واتس اپ پیغام های خود حذف شونده را برای چت های شخصی و گروهی عرضه نموده و به کاربران اجازه می دهد معین نمایند پیش از حذف شدن اتوماتیک، پیغام تا چه مدتی قابل مشاهده است.

ویژگی پیغام صوتی خود حذف شونده با بازخورد مثبت از سوی کاربران روبرو شده است. بسیاری از کاربران از کنترل بیشتر روی حریم خصوصی به خصوص برای مکالمات حساس، استقبال نموده اند. این ویژگی با گرایش رو به رشد مکالمات موقتی منطبق است که طی آن، کاربران ترجیح می دهند مکالماتشان، خصوصی بوده و حذف گردد.

بر اساس گزارش وب سایت پی سی تبلت، عرضه پیغام های صوتی خود حذف شونده در اکتبر سال 2023 شروع شد و اکنون برای همه کاربران موجود است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 آذر 1402 بروزرسانی: 18 آذر 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1950

به "بروزرسانی مهم واتساپ، گزینه ای تازه برای حفظ حریم خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی مهم واتساپ، گزینه ای تازه برای حفظ حریم خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید